marți, 31 ianuarie 2012

Descrierea Posterului Pentru Atestat .

posterul a fost realizat in Adobe photoshop si a fost realizat cu mai multe aplicatii care le are acest program . am deschis adobe photoshop dupa care am dat file , apoi open  , dupa care am deschis in photoshop o poza care am inceput sa o editam . am mai adaugat inca o cateva fotografii dupa care m-am pus sa le modific si sa realizez un singur poster . acest poster v-a  fi folosit la Atestat. aplicatiile care le-am folosit sunt lasso tool  , magic tool move tool , eraser tool . am folosit magic tool pentru a edita si decupa cu perfectiune si rapiditate o portiune dintr-o fotografie oarecare. prima data am selecatat fotografia de fundal care va fi si cea de baza . cel mai des si cel mai folositor este move tool care ne ajuta sa aranjam in pagina toate sectiunile care deja le-am decupat cu magic  tool sau lasso tool . eraser tool se foloseste la editarea portiunile care ne deranjeaza si ne strica aspectulla design . ca sa putem vedea si cele mai mici portiuni folosim zoom in dupa care folosim eraser tool reusind sa lucrum cu finete si exactitate . apoi din toate fotografiile care le-am deschis in adobe photoshop se foloseste din fiecare ceea ce ne trebuie si le aplicam pe poster ( poza de fundal ) care va ramane si ca poster. le aranjam in asa fel incat  sa aiba un design placut si aranjat bine . ceea ce trebuie sa avem in vedere este sa nu uitam de titlu care trebuie aranjat in pagina pefect . dupa care salvam posterul care este făcut în format A3 intr-un folder creeat de noi (nu pe desktop deoarece se va şterge la inchiderea la pc ...). asa a fost realizarea posterului meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu